11 lat temu
niedziela, 10 maja 2009
Cud nad Wisłą. A cud? Prysnął...
Całkiem niedawno konkurs na hasło promocyjne rozpisał Kazimierz Dolny nad Wisłą. Wyjatkowo urokliwe miasteczko, mekka wielu artystów i poetów, choćby Marii Kuncewiczówny, która pozostała w tym mieście na wieki. Konkurs trwał do 20 kwietnia, był otwarty i poelgał na: zaprojetkowaniu logo promocyjnego oraz wymyśleniu promocyjnego hasła.
Wyniki ogłoszono 2 maja. "Kazimierz Dolny. Cud nad Wisłą". Na takie hasło wpadło dwóch panów, którzy stali się podwójnymi laureatami konkursu. Pryznać trzeba, że hasło w 100% oddaje charakter Kazimierza, jego osobliwość i klimat. Z drugiej strony, użycie do celów czysto marketingowych nazwy historycznej gdzieś tam zgrzyta. A już najbardziej zgrzyta to, że pół roku temu identyczne hasło reklamowe wybrał dla siebie Sandomierz...
Co na to Kazimierz?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz